Ingen rast ingen ro

Puh, vilken vecka det varit! 
Det har gått i ett sen jag skrev förra inlägget. Jag har fått prioritera det viktigaste, vilket såklart är att fixa stallet så hästarna haft det bra och skolan. Rida har jag gjort en gång den här veckan och det var typ halv 7 i tisdags morse i 10 minusgrader 🥶😂😅 
Men samtidigt har det varit en kul vecka för jag har kommit långt med mitt UF-företag (in och följ warmbucketuf på instagram!) 

Nu är vi i Stockholm på SIHS! Så roligt! Dressyren idag var jättebra. Sen har jag shoppat också🤭🤭 En häst att sätta på väskan som är grå och rosa, precis som hjärtat💖🦄💖  och så köpte mamma ett par ridbyxor åt mig😘 jättefina med bling, dessutom är de lite tunnare tyg så de kommer bli perfekta i sommar! 

Nu är vi på vårt hotell och bara slappar. Ska sova snart , sovit lite för lite senaste dagarna.  fått sova hårt för att spara tid i veckan hahah 😂😆 
Imorgon är det dressyr på fm, och sen är vi en del av H&M We love horses hejarklack på kvällen 🥳 
(null)

(null)


Kommentera här: