Miss i planeringen

HEEEEEJ!! Hoppas allt är bra! Själv sitter jag i skolan och väntar på min enda lektion idag som börjar om en timme. Skulle egentligen redovisat en grej och sen haft ett hål då jag är klar med en annan grej, men nu hann inte min grupp redovisa idag. Sånt tycker jag är så otroligt onödigt haha, hade ju kunnat spendera min tid på bättre sätt känner jag 😆

Veckorna rullar på som vanligt iallafall! Inga stora grejer som hänt liksom. Krut har varit så himla fin senaste tiden och det är så roligt!! De andra två har liksom lättare för sig och bättre förutsättningar än Krut, så när Krut bjuder till, tänker framåt och är positiv så är det värt mer än nåt annat! (Sen att han egentligen har väldigt lätt sig är ännu roligare!) 

Om mindre än två veckor är deg dags för SIHS också! Det ska bli så himla himla roligt! Jag och mamma ska dit hela helgen och det ska bli superkul. 🥳 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: