"Sista" lovdagen

Hej på er! Hoppas ni inte smält bort i sommarvärmen haha! Idag har det varit riktigt varmt, till och med jag som är blekfis året om har nog fått lite färg ;) 

Farina har ju fått tagit det rätt lugnt sen tandläkaren var här då hon fick lite lugnade och sen var det påsk och allt. Idag hade jag tänkt rids igång henne lite lätt, men fick en släng magsjuka eller nåt inatt så jag valde att ge min feta (;)) ponny en dag till med lite lugnt. Jag har mått bra hela dagen men har ändå valt att ta det lite lugnt. Idag var det städdag och medlemsmöte på örsta men städningen slapp jag ;) kände mig bra och det var ute så pappa skjutsade ner mig. Det var mest info som kan vara bra att veta.

Nu ikväll lasttränade vi Sugar. Han var inte alls glad i det sist vi gjorde det och idag var han hur cool som helst, det tog en stund sen stog han där inne och ville inte gå ut haha! Både jag och mamma blev jätteimponerade av honom :D

Så imorgon måste jag vara hemma också, inte mig emot ;)


Kommentarer:

1 Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare:

Just nu har jag en utlottning där du kan vinna ett tävlingsset från Agria djurförsäkring! Va gärna med kanske blir det just du som vinner :) kram

Kommentera här: