Hej och välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Mitt namn är Wilma Martinsson och jag är 14 år gammal. Jag bor på en liten hästgård i Örebro tillsammans med mamma, pappa och lillebror. Vi har 3 egna hästar, varav en är min som jag tränar och tävlar i dressyr med.
Det är en D-ponny vid namn Farina. Hon är född 2003 i Tyskland och vi köpte henne 2011 när hon kom till Sverige.
Det har varit mycket slit och kämpande för att få henne att fungera som en normal dressyrponny kan man lugnt säga. Nu på träning går hon bara bättre och bättre för varje gång och jag kan knappt bärga mig tills tävlingarna börjar på riktigt i år! Målet är att snart debutera program med skolor och sen kvala nationellt. Jag tror det är ett rimligt mål, i alla fall som det ser ut idag!
 
Denna blogg har jag mest tänkt ha som en "riddag-bok". Ni kommer få följa oss på träning, tävling och annat skoj en dressyrryttare har i huvudet!
 
Även ett stort tack till en av mina bästa kompisar Cornelia om fixat designen! :D
Kolla in hennes blogg: www.corneliatpettersson.horseworld.se
 
 

Kommentarer:

1 Cornelia:

Tack bästaste du! Jag kommer vara en trogen läsare här! :D
Kramkram

Kommentera här: