Göteborg Horse show

Nu är jag nyss hemkommen från Göteborg! Lika tråkigt varje gång det är slut fast nu är jag ganska nöjd ändå för ett tag 😝vi var där i fredags och idag! 
Det var superroligt idag att se allas kürer , de i toppen var allra roligast såklart. Synd bara att Patrik kom precis utanför pallen, att det inte kunde vara 4 pallplatser för jag hejade på både Hans-Peter, Tinne, Patrik och Jessica ju😍 

Mässan har varit bra i år tycker jag. Vi hade en liten lista med grejer vi behövde, så som en kandarstång (Har lånat av Heléne nu innan;)), lädergrimmor till grabbarna grus, schabrak med plats för manke, benskydd och en tröja att rida i och vi hittade allt det faktiskt😃👍🏼 kandarstången tog dock hela helgen att hitta eftersom i stort sett alla montrar bara hade de från sprenger och en sån skulle vi ju inte ha🙈 men på vägen till bilen typ så såg vi den vi skulle ha! 

Nu ska jag sova, imorgon ska vi till mina kusiner och ha lite födelsedagskalas. Mitt i allt ihopa fyller både jag, mormor, min ena moster och farmor inom loppet av 3 dagar haha! Imorgon kväll ska jag träna🐴💪🏼 


Kommentera här: