Snart påsklov

Phu, den här veckan har verkligen gått i ett! Sista veckan innan lov brukar det vara en hel del uppgifter och prov som ska in, och den här veckan har inte varit ett undantag. Bland annat har jag haft 3 muntliga redovisningar på två dagar, och muntligt är väldigt jobbigt tycker jag. Nu är jag på väg in till skolan för ett matteprov sen tar jag påsklov! 🙌🏼🐣😋


Farina den här veckan har varit väldigt fin! Jag har jobbat på som vi gjorde på träningen sist med henne. Idag är det träning igen! 😎👍🏼
Krut börjar bli som vanligt igen vilket är så skönt! Laserlotta kollade igenom honom i måndags och det märkets stor skillnad redan samma kväll. 

Igår tänkte vi åka till ridhuset med Sugar och Krut samtidigt. Dock hade Sugar ett sår och var lite svullen i ett ben så det blev ingen ridning med honom. Däremot tog vi med honom ändå bara för träningens skull att vi skulle åka samtidigt med dem. När vi kom fram insåg vi dock att jag glömt sadeln (Hahaha högst oklart varför jag glömde den) så jag fick rida barbacka på Krut. Men det gick bra det med, och även att åka med båda samtidigt gick bra.✨🐴😃 


Kommentarer:

1 norrbotten emmish:

skönt med påsklov ha en bra dag

Kommentera här: