Bästa träningen någonsin

Krut var verkligen helt fantastisk idag!!! Så himla fin verkligen! Idag gjorde vi nog vår bästa träning tillsammans någonsin😘🙏🏼 

Han har blivit så pigg och glad och verkar tycka att det är roligt att jobba och träna numera. Det är en förutsättning för att det överhuvudtaget ska funka, men den där extra energin har verkligen inte funnits tidigare. Jag tror mycket hänger på att han blivit mycket starkare senaste tiden och det gör ju att han orkar mer och mer. 

En annan grej som var väldigt rolig var att han var fin redan från start, det var inte så att det var en massa att ta igenom och att han kom loss och blev fin. Utan han var fin redan när jag började rida fram, han kändes precis så som han känts under veckan. Det är ju väldigt kul för det betyder att vi lagt upp träningen rätt och jobbat honom rätt helt enkelt under veckan! 💪🏼😁 

En sak som var mindre kul var innan träningen dock😉 slutade 15.30 och min träning började kl 16.45. Det gick en buss 15.32 som jag kunde ta och så skulle jag vara i Kumla strax före fyra, då skulle mamma komma och hämta upp mig och så hade hon med sig Krut på en gång. Men vid den tiden en fredag eftermiddag är det 
k a o s i stan och bussen var minst 10 min sen. Sen skulle det såklart på/av personer vid varenda hållplats typ så det gick verkligen i snigelfart.🐌 Paaaanik 😂 klev av bussen typ 40 min innan jag skulle träna🤣 fick byta om medan mamma fixade Krut så jag hann rida fram ganska ordentligt ändå😉👍🏼😝

Kommentera här: