Berlin

Efter SM var det några riktigt varma dagar! Vi passade på att åka till stranden hela familjen. Trots att vi har pool hemma så är det nåt speciellt att bada i en sjö. Vi hann också fira min moster som fyllde år och så hann jag med lite jobb på Eklunda också. Sen drog vi till Berlin på semester! 

Förutom att vi har haft det otroligt varmt, det var minst 35 grader i skuggan, så hade vi det jättebra! Vi hyrde cyklar så på så sätt hann vi se väldigt mycket av Berlin på några få dagar!

Nu den här helgen har jag varit på Eklunda igen.
 Sen har även grabbarna grus här hemma gått av semestern helt nu. Eftersom jag varit borta mycket har de fått ganska många dagar ledigt vissa perioder. Men nu ska jag inte bort något mer så nu är det dags att sätta fart igen💪🏼😉

Igår red vi ut med Sugar och Krut, och idag joggade jag båda två på banan. Båda två kändes bra. Skrittjobbade en del först, så de skulle få en chans att bli lite mjuka och smidiga 💃🏼🕺🏼
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: