Top 3 - Sommaren 2018

Nu är mitt sommarlov slut! Skolan har börjat och lagom till det verkar vädret ha slagit om till höst också. Men tänkte dra mina top 3 den här sommaren. Min sommar har varit hur bra och rolig som helst, men det finns ändå några saker som sticker ut lite extra!🙌🏼
 
Svenska Mästerskapen 2018 
SM är helt klart det bästa på hela sommaren! Jag är så stolt och nöjd över Farina, som presterade så himla bra alla tre dagar. Tre jämna, riktigt bra ritter i den värmen är inte dåligt! Vi avslutade med att få rida A-finalen, där vi klättrade från plats 13 till plats 9 totalt! WOW! 
 
Falsterbo Horse Show 2018 
Hahah roligare helg får jag leta efter! Jag, mamma, Gunilla och Carina drog ner till skåne några dagar. Jag skojar inte när jag säger att från att vi satte oss i bilen till att vi var hemma igen garvade vi konstant nästan. Vi hade nästan inget planerat mer än att vi visste vart vi skulle bo och att vi skulle in till FHS. Men under tidens gång hände en rad oförutsägbara grejer som gjorde resan till bland det roligaste på hela sommaren😂 
 
Hey Mr Martin Z 
Såklart är Martin också en av de stora händelserna i sommar. Vår, eller mammas egentligen, första uppfödning! Vi tycker jättemycket om lilla Martin redan. Eftersom vi inte har något eget avelssto har vi lånat ett, men hon bor kvar hos sin ägare. Detta har ju gjort att Martin också bor där, vilket är en bit härifrån. Vi har hälsat på honom några gånger och han är verkligen en riktig liten goding! Jag tror han kommer bli en häst vi kommer ha väldigt roligt med i framtiden. 
 

Kommentera här: