05.18

Imorse satt jag på första hästen vid 05.18! Det är på riktigt enda tiden det är lagom svalt och inga insekter. Som tur så är det ju nästan dygnet runt så det är inga problem med att rida så tidigt. 

Red först hjärtat som var jätteduktig💖 Vi jobbade med lösgjordheten på henne. Så hon ska bli mjuk och smidig i båda sidorna . När hon kommer igenom i kroppen blir hon alltid så pigg och framåt , vilket hon verkligen blev idag! 

Sen red jag Krut som också var fin! Han är verkligen i en "jobbig" period nu, som han måste komma över såklart . Man får peppa honom och rida som intervaller så han alltid känner att han fixar det, då går det bra! Han var faktiskt jättefin idag och då fick han extra mycket beröm och godis efteråt😘 
Sen red jag Sugar som var riktigt laddad! Kul! Han blir så himla fin av den extra powern! Jobbade mycket övergångar mellan trav och galopp. Stärkande med fattningarna och så kommer bakbenen med också till traven efter galoppen👍🏼👍🏼😍 

Kl 8.30 var jag inne igen! Jag och Viktor åkte och handlade frulle till oss (pannkakor med nutella😍😍) och sen har jag solat lite, tittat på min kür och fixat lite annat! Nu ska jag ut i stallet igen! Hadeee☀️☀️☀️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: