"sommarlov"

HEJ PÅ ER! Dagarna flyger förbi och jag har tagit "sommarlov"! Slutar egentligen inte förrän på torsdag, men sista uppgiften lämnades in redan för en vecka sen så jag har alltså tagit sommarlov, fast jag måste in imorgon och på torsdag för att säga hejdå osv. Sen är det bara ETT år kvar i skolan😭😍!!! 
 
Farina och jag kvalade ju till SM på senaste tävlingen. SÅ HIMLA KUL! Jag är superpepp redan nu fast det är över en månad kvar😆 Farina har fått en veckas lite ledigt nu. Sen är planen att träna på ett tag och verkligen försöka förbättra det vi fått kritik om under årets starter, och sen ska hon få några lugna dagar när vi är i Falsterbo veckan innan Gävle. 
Störst fokus nu har Krut, som ska tävla på onsdag! Det ska bli jättekul och spännande. Mitt mål är att Krut ska vara precis lika fin på banan som han varit på träning och att han får en schysst upplevelse. Jag tror han kan bli lite het bara, så det kan göra det lite svårare för mig eftersom han inte brukar vara sån på träning. Men jag ska göra mitt bästa! 
 
En annan rolig sak är att vi har ändrat om Farinas kür lite. När vi gjorde den var hon ju inte alls på samma sätt som hon är nu, hon är tex mycket bättre i galoppen nu och i det gamla progrmmet får hon inte riktigt visa allt hon gör så bra. Så nu har vi ändrat om lite i både traven och galoppen, tror det blir riktigt bra! Matilda Frommegård, som gjorde musiken från början, håller just nu på att klippa om musiken så det ska stämma med nya programmet 😃
 
Nu ska jag gå ut och fixa lite i stallet och flytta över hästarna till gräshagen en stund. 😎
 

Kommentera här: