hjärtat back on track

Så himla skönt! Vi var ju lite oroliga över Farina eftersom hon inte riktigt var sig själv i helgen. Så igår kollade vi igenom henne lite extra och hon verkade precis som vanligt. Lika pigg och galen som bara hon kan vara :')<3 Det känns jättebra att hon nog bara hade två dippdagar precis i helgen, det blir ganska varmt där nere plus lite annat underlag mot vad hon är van vid. Nu verkar hon mer som vanligt igen. Hon får vila några dagar nu ändå, det är hon värd! 
 
Det var ju så himla varmt igår. Solade och badade hela eftermiddagen. 😎 På kvällen red jag både Sugar och Krut tillsammans med alla mygg. usch så äckliga djur. Vi har ett flug-ridtäcke som de fick ha på sig så vi klarade oss rätt bra ändå. Idag började jag senare än vanligt så jag red Krut på morgonen. Han blev riktigt fin. Red lite på samma sätt i galoppen som jag fick göra för Bosse, dels kommer han ihop bra i kroppen då utan att jag nästan inte behöver ta i munnen på honom plus att han blir väldigt fin i traven efter att vi galopperat. Det är också så himla roligt att rida öppnor nu för de går jättebra att rida nu. Vi har kommit på hur vi ska göra😃😉
 

Kommentera här: