Dagens träning

Hmm, dagens träning gick väl inte riktigt som jag hade trott. Krut var väldigt trött och seg hela passet .  När han är så blir det väldigt svårt att få in bakbenen under honom och komma ihop lite i formen. Då blir han ännu segare, eftersom bakbenen är bakom honom. Det var väldigt tråkigt att K var på det humöret idag, han har ju varit så fin senaste tiden! Men jag fick flera bra tips som jag kommer kunna använda. Det var tråkigt att vi inte hade vår bästa dag idag, både för att jag gillar Bosses träningar väldigt mycket, men också för att det ganska många som ville vara med, så när jag fick chans att rida ville jag ju visa att jag förtjänade platsen. 

Men samtidigt så känner jag mig extra pepp och motiverad nu på att träna vidare ännu mer, för att (förhoppningsvis) bli bättre! 
På söndag är det träning för HW och då ska vi jobba vidare med Knut , Helene var med idag och tittade också 😁😁😁 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: